한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

ыбырай алтынсарин атымтай жомарт қмж - атымтай жомарт жоспар

페이지 정보

작성자 Tilly Ogrady 댓글 0건 조회 52회 작성일 24-05-23 14:44

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ыбырай+алтынсарин+атымтай+жомарт+қмж+атымтай+жомарт+жоспар
 
 
ыбырай алтынсарин атымтай жомарт қмж - атымтай жомарт жоспар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

38 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Кедейлік неден туады? Ыбырай Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі. ТАПСЫРМАЛАР. В 1-тапсырма нужно ответить на вопросы. Халықтың қамын ойлаған Жомарт әр уақытта да өзінің маңайындағыларға үнемі көмектесіп отырады. оқушылардың бойына да осы Атымтай Жомарттың қасиетін сіңіру мақсатында жоспарланған сабақ. Алайда Атымтай Жомарт – түрлі халық фольклорында кездесетін, әрдайым жағымды образ ретінде сипатталатын кейіпкер. Оның нақты қай жылдары өмір сүргені белгісіз, алайда ғалымдар арасында VI ғасырда өмір сүрген деген болжам бар. Аталған кейіпкер Шығыс халықтары фольклорында хикаяттық, қиял-ғажайып ертегі, тұрмыс-салт ертегі сынды үш түрлі сипатталады. Жоғарыда жазылған Ыбырай Алтынсарин әңгімесі оның өмірі мен жомарт болу себебін нақты баяндайтындықтан, осының алғашқысына жатады. Бұл әңгіме жас өрендерді еңбекке баулып, маңдай термен табылған нанның тәтті болатындығын баяндайды. Жомарт сөзі парсы тілінен алынған, "жуван" жас, жігіт, "мард" адам деген мағынаны білдіреді. Смотрите видео на тему «Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» 4 сабақ» в TikTok (тикток). 24.2K. amanbaev.e. Amanbaev.e. Ыбырай Алтынсарин. #рекомендации. Лайки: 24.2K.Комментарии: 188.Видео в TikTok (тикток) от пользователя Amanbaev.e (@amanbaev.e): «Ыбырай Алтынсарин#рекомендации». оригинальный звук Amanbaev.e. 496.4K просм. оригинальный звук Amanbaev.e. Лайки: 163.Видео в TikTok (тикток) от пользователя ᴋᴀᴢᴀᴋʜꜱᴋᴏᴇ (@_kazakhskoe_): «Ыбырай Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі. 1-сабақ. Рекке шығарыңдарш пж». оригинальный звук ᴋᴀᴢᴀᴋʜꜱᴋᴏᴇ. Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин "Атымтай жомарт". Жомарттық пен сараңдық. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 5 А/И 1. Қысқа мерзімді сабақ жоспары Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 5 А Мерзімі: Пән мұғалімі: екі дос әңгімесі аудио Шерияздан Р Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «. Ыбырай әңгімелері: «Әке мен бала», «Бір уыс мақта», «Киіз үй мен ағаш үй», штраф за превышение скорости в казахстане «Таза бұлақ», «Бай баласы мен жарлы баласы», «Атымтай Жомарт», «Асыл шөп». Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық. Мектеп: Бейнеу ауданы. Бейнеу селосы «Бейнеу ауданының әкімдігінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ. Мерзімі. ж. Книга Ыбырая Алтынсарина «АТЫМТАЙ ЖОМАРТ» — скачать бесплатно в fb2, txt, epub, pdf или читать онлайн. Оставляйте комментарии и отзывы, голосуйте за понравившиеся. Цитаты 1 Атымтай жомарт өзi есепсiз бай бола тұрып, күн сайын бiр мезгiл үстiне ескi-құсқы киiм киiп, отын кесiп, шөп тасып жұмыс қылады екен. 38 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Кедейлік неден туады? Ыбырай Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі. ТАПСЫРМАЛАР. В 1-тапсырма нужно ответить на вопросы. Желтоқсанның бесіҚазақ әдебиеті5-сыныпЫбырай Алтынсарин «Атымтай Жомарт". 5. 1. 6. 2. 17. Слайд 17. 18. Слайд 18. 19. Үй тапсырмасы:2- тапсырма. Әңгімедегі Атымтай жомарт айтатын төрт түрлі себеп туралы өз пікіріңді білдіріңдер. 20. Рефлексия «Байланыс терезесі»«Бәрін де түсіндім»«Мен есте сақтадым»«Өте керемет сабақ болды»«Көңіл-күйім болмады». 21. Скачать презентанцию. 11.4.4.1 тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтау, дереккөздерге сілтеме. Ыбырай Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5-сынып ҚМЖ Материал жайлы қысқаша түсінік: ҚМЖ 5-сыныпта сабақ беретін ұстаздарға сабақты тиімді өткізу үшін көмек бере алады. Ыбырай Алтынсарин. "Атымтай Жомарт" әңгімесі. 5-сыныпқа қазақ әдебиеті пәнінен Ыбырай Алтынсариннің "Атымтай Жомарт" әңгімесіне арналған қысқа мерзімді. Книга Ыбырая Алтынсарина «АТЫМТАЙ ЖОМАРТ» — скачать бесплатно в fb2, txt, epub, pdf или читать онлайн. Оставляйте комментарии и отзывы, голосуйте за. Тастан Темірлан, 5-сынып оқушысы.

қоян жылы құтты болсын, жаңа жыл батасы жолықтың сен қайдан айнымайсың айдан, ғазизхан шекербеков саған жаным ғашықпын скачать шығанақ романы скачать, ғабиден мұстафин шығанақ романы автодом костанай авто с пробегом, шевроле кобальт автодом костанай

пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді сонан соң - массасы 3 кг ал көлемі 200 см куб [Читать далее...]

Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді. сонда бос ыдыстың массасы 10 кг, суы бар ыдыстың массасы 20 кг болады. судың тығыздығы 1,0. 10 кг. Санның процентін табу үшін 2 әдіс бар: №1 әдіс. Кез-келген санның процентін табу үшін оны сандық мәніне көбейте саласыңдар. Мысалы, 20 кг. Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді.Сонда бос. 2.Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны оны суға толтырып, қайта өлшейді.сонда бос ыдыстың массасы 10 кг, суы бар ыдыстың. Қатты дененің көлемін анықтайтын өрнектерді жазыңыз. ТЕОРИЯДАН ҚЫСҚАША МАҒЛҰМАТ. Физикалық шама деп «сапа жағынан көптеген физикалық объектілерге (физикалық. Денелердің көлемін өлшеудің тікелей және жанама әдістерін түсінеді • Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді. • Дұрыс және бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін. 2 есеп көлемі 25 см куб қорғасын цилиндрдің Массасы 5.1 г аммиакиың көлемін, зат мөлшерін, молекула санын табыңдар. Массасы 39 г бензол алуға қажет ацетиленің көлемін(қ.ж) табыңдар. Ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сияды. Осындай 3 ыдысты толтыру үшін неше литр су 1 дм2 ауданды сырлау үшін 2,2 сыр керек қыры 60 см куб тәріздес қақпағы жоқ ыдыстың Ыдыстың артындағы қара дақ қалай аталады? Ол қалай пайда болды? Жаратылыстану 3сынып. Ыдыстың артындағы қара дақ қалай аталады? помогите пожалуйста. Ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сыяды. Осындай 3 ыдысқа барлығы қанша литр су 1 ыдыстың бестен бір бөлігіне 6 л су сияды.Осындай 3 ыдысқа барлығы қанша литр су сияды? Оңтүстік полюс солтүстік полюспен салыстырғанда, экваторға 242 м жақын. Жердің массасы 5, т, көлемі 1,083 млрд. км3, ауданы 510 млн. км2, орташа тығыздығы 5,517 г/см3. Po=v×m=200×3=600 осылай болу керек. 1. Нравится Показать список оценивших. Поделиться. DELETED. Жоқ m=3кг V=200 × 10 -6 дарежеси Ш Po=m÷v 3÷200 × 10 26=0.01 × 10 6 дарежеси. Нравится Показать список оценивших. Поделиться. Гулнур Темирханова. Гулнур Темирханова. Қалай. Массасы 3 кг, ал көлемі 200см3 металдың тығыздығы қандай. Массасы 3 кг, ал көлемі 200см3 металдың тығыздығы қандай. Дан 1 ответ. Р=m/v p= 3/200*10^-3=15кг/м^3. Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді. сонда бос ыдыстың массасы 10 кг, суы бар ыдыстың массасы 20 кг болады. судың тығыздығы 1,0. 10 кг/м. ыдыстың көлемін анықтаңдар. 3. қандай да бір тетік көлемінің 2. пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді. Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшемейді сонан соң оны суға толтырып қайта өлшейді.Сонда бос ыдыстың массасы 10 кг суы бар ыдыстын массасы 20 кг болады.судың тығыздығы 1,0*10кубы. Көлемі фу т. 3/м асса ф унты м. 3/кг v fg. Б уланудың меншікті көлемі (ет. Ал эта- нолға келетін болсақ, оны алу үшін энергия өндірісінде айтарлықтай. Пішіні мен көлемі әртүрлі 2-3 қатты денені таңдап алып, оны жіңішке жіппен байлап, суы бар өлшеуіш цилиндрге салыңдар да, көлемін анықтаңдар. Өшеу нәтижелерін кестеге жазыңдар. Пішінікүрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді. Сонда бос ыдыстың массасы10кг, суы бар ыдыстың массасы 20кг болады. Судың тығыздығы 1000 кг/м 3. Массасы 3 кг, ал көлемі 200 см куб металдың тығыздық қандай? Попроси больше объяснений. Следить. Отметить нарушение. Автор: Гость. Ответ(ы) на вопрос: Гость: Ро=m/V=3/2=1,5 кг/м^3 ро деген тыгыздык. Спасибо. Пожаловаться. Не нашли ответ? Найди нужный. Ответить на вопрос. Отправить. Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді. Суы бар ыдыстың массасы 20кг болады. Судың тығыздығы 1000 кг/м 3. Ыдыстың көлемін табыңдар. Мен.білдім. Мен.үйрендім. Менқолдандым. -80% Курсы повышения квалификации Интерактивные методы в практике школьного образования. Ол үшін алдымен тығыздығы анықталатын дененің массасы мен көлемін өлшеп алып, сонан соң массаны көлемге бөлсек болғаны. мен тұрғындардың оларды. 0,8 кг/л=800 кг/м3. №2.Ұзындығы 9 см, ені 5см, қалыңдығы 4см алтын кесегінің массасын анықтаңдар. №3. Кірпіштің тығыздығы 1800 кг/м3,өлшемі 0,25х0,1х0,6 м екені белгілі болса, онда бұл кірпіштің массасы неге тең болады? ІІ деңгей: №1. Сумен толтырылған ыдыстың массасы 70г. Осы ыдысқа массасы 15г метал кесегін салғанда жалпы оның масс5г болды. Метелдың тығыздығы қандай? №2. Пішіні күрделі ыдыстың көлемін табу үшін оны өлшейді, сонан соң оны суға толтырып, қайта өлшейді. Сонда бос ыдыстың массасы10кг, суы бар ыдыстың массасы 20кг болады. Судың тығыздығы 1000 кг/м3. Ыдыстың көлемін табыңдар. ІІІ деңгей.


инклюзивті білім беру әдістері
гора арафат история
қр білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасы
олх шу машины
өзің болдың арманым фариза скачать

.
==============================================================

~~~~~ қараторғай әні ақан сері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의