한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

мұздықтарды зерттейтін ғылым саласы қалай аталады - жертану адамдардың…

페이지 정보

작성자 Zora 댓글 0건 조회 4회 작성일 24-10-30 22:49

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мұздықтарды зерттейтін ғылым саласы қалай аталады - жертану адамдардың қажеттілігі қандай [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мақсаты: Гидросфера жайлы алған білімдерін тереңдету және кеңейту, «мұздықтар», «қар жиегі», «тау мұздықтары»,«жабынды мұздықтар» ұғымдарын қалыптастыру, Олардың пайда болуы және маңызын анықтау. Стандарттан жоғары ұғымдар: гидрология, мұхиттану, құрлық гидрологиясы, глетчер, нунатак, трог. Жердің географиялық қабығын зерттейтін ғылымдар кешені. Географиялық ғылымдардың зерттеу нысандары: геосфера (биосфера, атмосфера, литосфера, гидросфера және жер қабаты) және геожүйелерді (ландшафтты, табиғи аймақтарды, биогеоценозды т.б.) Үлгі:Cite web. География (грек. ge — Жер және graphо — жазу) — Жердің географиялық қабығындағы табиғи-аумақтық және аумақтық-өндірістік кешендерін және олардың құраушыларын зерттейтін жаратылыстану және қоғамдық ғылымдар жүйесі. Г-лық ғылымдар негізінен 2 топқа бөлінеді. Географиялық мәдениетті Meңгepy осы ғылым саласының көптеген өзіндік ерекшеліктерін бейнелейтін география тілін жақсы меңгеруді қажет етеді. География ғылымының тілі мынадай. География» дегеніміз не, қандай салаларға бөлінеді, қашан пайда болған, «география» ғылымын ашқан ғалымдар кімдер, жер беті қанша қабаттан тұрады, олар нені зерттейді? Ғылым адамның табиғат пен қоғам туралы объективті білімін қалыптастыруға мүмкіндік беретін танымының ең жоғарғы пішімі, адамзаттың практикалық қызметінің аса маңызды саласы. География ғылымының даму тарихы. География өте ерте ғасырда пайда болып, қалыптасқан ғылым. Мәселен, б.з.б. 6 ғасырда «жалпы жертану» (Аристотель), елтану (Геродот) бағыттары айқындала бастады. Ал б.з.б. 1-2 ғасырларда Страбон «Елтану», Птолемей «География жөніндегі нұсқауы» атты еңбектер жазды. Мұздықтардың жылжуы. Аталмыш құбылыс XVI ғасырдың аяғында Альпi тұрғындарының жылнамасында алғаш көрсетiлдi, ал, жүз жылдан соң исландиялық ғалым Т. 1) географиялық қабықтың дамуының жалпы заңдылықтарын зерттейтін физикалық география ғылымының бір саласы. Жертану Жердің географиялық қабық сфераларының бір-бірімен әрекеттесуін, олардағы зат, энергия, ақпарат айналымын, энергияның құрамдас бөліктері арасындағы байланысын қарастырады. География пәнінен ашық сабақтар. Тақырыбы: Мұздықтар, олардың маңызы. Мақсаты: Білімділік мақсаты Оқушылардың «мұздықтар», «қар жиегі», «тау мұздықтары», «жабынды мұздақтар» ұғымдарын қалыптастыру. Әр түрлі оқыту құралдарын пайдалана отрып мұздықтардың маңызын түсіндіру.

күн сәулелері не арқылы өтеді, күн сәулесінен от шашырағанда жер бетінде не болады қазақ тілі 5 сынып кітабы скачать пластмассалар түрлері, қабатты пластмассалар казахские книги с переводом на русский, рассказы на казахском языке с переводом на русский

дүниетану сабағында аралас - заттық сабақ ерекшеліктері - дүниетану пәнінің басқа пәндермен байланысы [Читать далее...]

Оқыту әдісі дегеніміз-мұғалімнің оқушыларға білім мен тәрбие беру тәсілдері және оқушылардың білімді қабылдау барысындағы іс-әрекеттері — деп. Новости казахстана- Реферат. Дүниетану пәні Дүниетану мақсаты, міндеті,зерттеу әдістері басқа ғылымдар мен байланысы. Дүние тану пәнін. Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі пәнінің басқа ғылымдармен байланысы 1. Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі пәнінің мазмұны. Кез келген ғылым саласы басқа ғылымдармен байланысты Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің басқа ғылыми пәндермен арақаты- насын танытатын негізгі белгілерін. Дүниетану» оқу пәнінің мазмұны мен құрылымын іріктеу кіріктіру, сабақтастық, біртұтастық ұстанымдарын негізге ала отырып құрылды. Тақырыбы:Дүниетану сабағында қолданатын әдістер жиынтығын жасау Әдістері: «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Тақырыбы: Дүниетану пәнінің басқа пәндермен байланысы, оның маңызы. Дүниетану» оқу пәнінің мазмұны мен құрылымын іріктеу кіріктіру, сабақтастық, біртұтастық ұстанымдарын негізге ала отырып құрылды. Оқу материалдарының мазмұны: 1. Адам. 2. Табиғат. 3. Дүниетану пәнінде осы аталған принциптермен қоса оқытудың мақсаттылық, саналылық және белсенділік, көрнекілік принциптері қоса ескеріледі және басшылыққа алынады. Жоспары: 1.Оқу пәнінің. Ал «Дүниетану пәнін» пәнінің мақсаты оқушыларға еліміздің табиғаты, табиғи байлығы, экономикасы, адам-адам, адам-қоғам, адам-табиғат арасындағы қарым-қатынас. Новости казахстана- Реферат. Дүниетану пәні Дүниетану мақсаты, міндеті,зерттеу әдістері басқа ғылымдар мен байланысы. Дүние тану пәнін. Мұғалімнің сабаққа дайындығы. Дүниетану сабақтарында әңгімелесу. Дүниетанудан сабақ берудегі әңгіме. Дүниетану сабақтарында сурет салу. ЕКІНШІ СЫНЫПТА. Тақырыбы:Дүниетану сабағында қолданатын әдістер жиынтығын жасау Әдістері: «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Тақырыбы: Дүниетану пәнінің басқа пәндермен байланысы, оның маңызы. Бейорганикалық химия пәнін басқа жаратылыстану пәндерімен кіріктіре оқыту мәселесі ескерілмеген;. оқулықты пайдалану барысында ӛзіндік жұмыс түрлері. Новости казахстана- Реферат. Дүниетану пәні Дүниетану мақсаты, міндеті,зерттеу әдістері басқа ғылымдар мен байланысы. Дүние тану пәнін. Уайдуллақызы Эльмира. Педагогика және психология институты. «Бастауыш білім беру бағдарламалары» кәсіби даярлау бөлімінің аға оқытушысы, PhD доктор.

к.маркс бойынша билік:, к поппер ашық қоғам кітап онлайн оқу, қазақша әдеби кітаптар оқу тест қазақ тілі 3 сынып орыс сыныбы, 6 сынып қазақ тілі орыс сыныбы тест зұлым көзге қарсы білекке жіпті қалай байлау керек сурет салу байқауы, асфальтқа сурет салу байқауы қазіргі қазақ тілі морфологиясы, балақаев қазіргі қазақ тілі
мамандықтар әлемін ашамыз республикалық форум
олимпиада сұрақтары биология пәнінен 7 сынып
болашағы біз елдің текст

қазақ ұлттық ойындары
қазақ әдебиетінің негізін қалаған
скачать песню налетай налетай ремикс

.
==============================================================

~~~~~ шу пирожное купить алматы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의