한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

айтылым дағдысына арналған әдіс тәсілдер - жазылым дағдысына арналған …

페이지 정보

작성자 Tuyet 댓글 0건 조회 26회 작성일 24-09-24 23:36

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=айтылым+дағдысына+арналған+әдіс+тәсілдер+жазылым+дағдысына+арналған+тапсырмалар
 
 
айтылым дағдысына арналған әдіс тәсілдер - жазылым дағдысына арналған тапсырмалар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Бұл әдістерден балаларда белсенділік танытқаны «Ыстық орындық» әдісі болды. Себебі, санамақ арқылы білім алушы таңдалды, оған жабық сұрақтар. Үйренсе, ол басқа үш дағдыны да (айтылым, жазылым, оқылым) меңгере алады, берілген мәтін; оқиғаларын қайта құруға арналған тапсырма. Бұл үлгі бойынша. Жұптық, ұжымдық әрекеттегі қатысымдық әдіс арқылы тілдік әрекеттің барлық түріне жаттығады. Айтылым әрекетінде қатысымдық ойындар, түрлі пікірталас, тақырыпқа. Бұл тапсырманы орындауға берілген уақыт (2-6минут) аяқталған соң, оқушылар бірлесе (жұптасып, шағын топ ішінде, бүкіл сынып болып) жазғандарымен бөліседі, сұрақтарға жауап береді, тізімдерін. Оқылым тілдік дағдысы бойынша тапсырмалар Оқылым дағдысы мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты әр түрлі деңгейде қабылдау және түсіну, тілдің айтылым заңдылықтарына сәйкес оқи. Айтылым дағдысын дамытуға арналған әдіс-тәсілдер. Жалпы мақсаты: Мұғалімдерге оқыту үдерісінде оқушылардың айтылым дағдысын жетілдіруге, оқушыға өз ойын еркін жеткізе білумен қатар. Оқытудың интерактивті тәсілдері мынандай міндеттерді шешуге көмектеседі: – әрбір оқушының оқу материалын меңгеру үрдісіне белсенді араласуы; – танымдық. Қазақ тілі сабағында айтылым дағдысын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы жетілдіру Костанайская область Среднее образование Казахский язык и литература ova 03.Сентябрь.2024 1. Қазақ тілі сабағында тиімді әдіс-тәсілдермен айтылым дағдысын қалыптастырудың әдістемелік жолдарын көрсету. Оқушыларды оқытуда белсенді әрі тиімді әдістер мен тәсілдерді қолдану арқылы өмірге қажетті дағдыларды. Тиімді әдістер арқылы айтылым дағдысын Оқушылардың айтылым дағдыларын тиімді әдіс тәсілдер арқылы дамыту Жазылым дағдыларын дамытатын әдіс-тәсілдері. Айтылым дағдысын дамытуда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер Кайдарова Ләззат Әскербекқызы, ШҚО тілдерді дамыту жөніндегі басқармасы ШҚ лингвистикалық орталығының оқытушысы. Үйренсе, ол басқа үш дағдыны да (айтылым, жазылым, оқылым) меңгере алады, берілген мәтін; оқиғаларын қайта құруға арналған тапсырма. Бұл үлгі бойынша. Бұл әдістерден балаларда белсенділік танытқаны «Ыстық орындық» әдісі болды. Себебі, санамақ арқылы білім алушы таңдалды, оған жабық сұрақтар. Дәл осы мақсатқа «Пазл» әдісі немесе «Хикая картасы» бойынша тапсырма Қорыта айтқанда оқушының жазылым дағдысын дамытуға арналған әдіс. Жазылымды дамытуға арналған тапсырмалар жүйелі етіп берілсе, оқушының ойын дәлелдей жеткізіп, сауатты жазуға төселдіреді. Айтылым бірнеше мақсатта орындалады: қатысу үшін сөйлеу, түсіндіру үшін сөйлеу, өз білімін байқату үшін сөйлеу, т.б. Айтылымда баланың сөйлеу тілі дамиды. Гранттың мөлшері мен оны тағайындау тәртібін белгілей отырып, «Орта білім берудің үздік ұйымы» атағын беру Алматы қаласы орта білім беру ұйымдарының үздік педагогикалық ұжымы 2 курс.



аяқ саусақтары ауырса - аяғым ұйып қалды на русском [Читать далее...]

Қауіпті инфекция жұқтырғанда да аяқ-қол жансызданып, ұйып қалады. Нақтырақ айтқанда, Лайм, СПИД, ИТВ (иммунтапшылығы вирусы), желшешек. Саусақпен санау считать на пальцах. саусақтағы бинт шешіліп кетті палец разбинтовался. саусақтардың ұшы кончики пальцев. саусақтары ұйып қалды пальцы онемели. Саусақпен санау считать на пальцах. саусақтағы бинт шешіліп кетті палец разбинтовался. саусақтардың ұшы кончики пальцев. саусақтары ұйып қалды. И.д. от ұю1) свертывание (напр.молока) 2) онемение (конечности) 1) киснуть, кваситься, свертываться; қан ұйып қалды кровь свернулась; сүт ұйып қалды. Сүйек туберкулезі жіліктердің эпифизарлы бөліктерін, қол-аяқ саусақтарының фалангаларын зақымдайды. Сүйек-буын туберкулезіне шалдыққан аурулардың арасында 10 жасқа дейіңгі балалар 60%, 15. Ауыру́. 1. гл. болеть; быть больным; хворать. ауыра бастау начать болеть. ауырмай тәнім, ауырады жаным поэт. не тело у меня болит, а душа. ауырып. Қалды[3]. Бұл берілген сөйлемдердегі фразеологиялық тіркестер кейіпкер аяқ басса да ғылым тезіне түскеніне ғасырдың үсті болып отыр. Содан бері. Қарайын. Асқар кішірек келген қара көзін газеттің жалпақ бетіне жүгіртіп отыр еді, бір кезде жүгірген көз бір жеріне барып қадала қалды. – Е. Қалды[3]. Бұл берілген сөйлемдердегі фразеологиялық тіркестер кейіпкер аяқ басса да ғылым тезіне түскеніне ғасырдың үсті болып отыр. Содан бері. Саусақтары мен қолдарының ұюын сезінгендер де күйіп қалмас үшін сақтық шараларын сақтауы керек. Бұл отты, ыстық суды және басқа да жылу. Қан ұйып қалады. Ал ұйыған қанда өте жоға- ры немесе өте төмен температурада да жойы- ла қоймайтын вирустар болады. Олар адам ағзасына.

мидың сиқыры мен өмір лабиринттері тегін онлайн кітаптарды оқиды грузин фамилиялары швили, грузин фамилиялары дзе тілектерді орындаудың ең күшті сиқырлары жыныстық жолмен таралатын аурулардың екі салдары
коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті
кітап білім бұлағы тақырыбына шағын шығарма

туған күнге тілек әпкеге
рухани жаңғыру бастаулары мен алғышарттары
все для туризма алматы

.
==============================================================

~~~~~ педагогикалық зерттеудің нысаны пәні мақсаты мен ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의