한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

пән мұғаліміне сауалнама - мұғалім мен оқушы сауалнама

페이지 정보

작성자 Malissa 댓글 0건 조회 26회 작성일 24-09-24 12:17

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=пән+мұғаліміне+сауалнама+мұғалім+мен+оқушы+сауалнама
 
 
пән мұғаліміне сауалнама - мұғалім мен оқушы сауалнама [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қымбатты оқушы! Сынып өмірінің қызықты, мәнді өтуіне сынып жетекшіннің әсері зор. Сен – Тұлғасың, яғни әр жағдайда өз көз- қарасың, і ой- пікірің бар. Егер реніш болса, кімнен болады? Пән мұғалімдерінен. Сынып жетекшімнен. Өз сыныбымның оқушыларынан. Басқа сынып оқушыларынан. _ Сынып жетекшіңмен шиеленістер (конфликт) бола ма? Жиі. Сонда мұғалім бұл гипотетиканы мәселеге ұқсас және осыған байланысты сөздермен байланыстырады. Қысқаша айтқанда, hypothetico-deductive сұрақ контекст болуы. Бүгінгі постта біз студенттерге арналған сауалнама үлгісін ұсынамыз, оны сіз өзіңіздің сауалнамаларыңыз үшін бастапқы нүкте ретінде пайдалана аласыз. Белгілі бір тақырып бойынша нәтиже іздеп жүрсіз бе, немесе оқушылардың көңіл-күйі туралы жалпы мәлімет іздеп жатсаңыз да, 45+ сұрақтан тұратын сауалнама үлгісі көмектесе алады. Сұрақтарды мұқият оқып және олардың әрқайсысына шынайы жауап беруге тырысыңыз. Сіздің жауабыңыз мектеп өмірін қызықты әрі жақсы ұйымдастыруға көмектеседі деп сенеміз. Оқушыларға арналған сауалнама үлгілерінің түрлері. Сауалнаманың мақсатына қарай студенттерге арналған сауалнама үлгілерінің бірнеше түрі бар. Міне, ең көп таралған түрлері: Академиялық. Пән мұғалімдері кездесетін қиындықтардың алдын алу шараларын меңгереді 60 % оқушы мен мұғалім арасында сенім орнайды. 18.1, Мұғалімнің өздігінен білімін арттыру қызметін талдауға сауалнама. Мектепішілік "Жыл мұғалімі", "Сынып жетекшісі", "Пән кабинеті" байқауларының І. Сұрақтарды мұқият оқып және олардың әрқайсысына шынайы жауап беруге тырысыңыз. Сіздің жауабыңыз мектеп өмірін қызықты әрі жақсы ұйымдастыруға көмектеседі деп сенеміз. Сауалнама оқушы, ата-ана, оқытушы Сауалнама сұрақтары. Мен. негізгі сыныпта (5-9 сынып) оқимын жоғары сыныпта (10-11 сынып) оқимын Пән бойынша білімін тереңдету 3. Пән мұғалімдерімен кездесіп, оқушылардан сауалнама алғаннан кейін кейбір оқушылардың оқуға деген ынтасы төмен екені анықталды. Материал үлгермеуші оқушыларға бағытталған уақытта А.

баскетбольные кроссовки алматы инстаграм, купить брендовые кроссовки в алматы жк new life шымкент, жк сауран шымкент берген сертті тастай алмай жаңа өмір бастай алмай, берген сертти тастай алмай скачать

орфографиялық талдау мысалдар - орфографиялық норма мысалдар [Читать далее...]

Пән аты: Қазақ тілі 2. Сыныбы: 6 Тексерілді 3. Күні, айы, жылы: 4. Тоқсан: I 5. Мұғалім Сабақтың тақырыбы: Орфоэпиялық және орфографиялық нормалар Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: оқушыларға орфоэпиялық және орфографиялық нормалар туралы мәлімет бере отырып, дұрыс айта ділуге, дұрыс жаза білуге үйрету. Білімділік: оқушыларға орфоэпиялық және орфографиялық нормалар туралы мәлімет бере отырып, дұрыс айта ділуге, дұрыс жаза білуге үйрету. 2. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. 3. Дамытушылық: оқушылардың тілдік дүниетанымдарын кеңейту, ауызша, жазбаша тіл мәдениетін дамыту. Ереже, әдетте, жазуды орфографиялық нормаға түсірудің құралы болып табылады. Тіпті кейде жеке бір сөзді жазудың өзіндік ережесі болады. 3. Фонетикаға байланысты орфографиялық материалдар. Фонетиканы оқи отырып оқушылар әдеби тілдің орфоәпиялық нормаларымен танысады. 2.3 Орфографиялық талдау Грамматикалық талдау ауызша да, жазбаша да жүргізіледі. Жазбаша жүргізілетін талдаудың қай түрінде (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік) болмасын орфографиялық сипат болады. 2) Ережеге байланысты мысалдар ойлап тауып, оны практикада пайдалану қабілетін аңғарып отыру. 3) Күрделі тақырыптарды өздігінен жүйелейтіндей тапсырмалар үсыну. Білімділік: оқушыларға орфоэпиялық және орфографиялық нормалар туралы мәлімет бере отырып, дұрыс айта ділуге, дұрыс жаза білуге үйрету. 2. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, бесплатная консультация юриста шымкент ұлтжандылыққа тәрбиелеу. 3. Дамытушылық: оқушылардың тілдік дүниетанымдарын кеңейту, ауызша, жазбаша тіл мәдениетін дамыту. Орфоэпиялық норма ulagat. Орфография деген не мысалдар, орфография мен орфоэпия (5 сынып): жаңа емле: құрылымы, ұстанымы жəне жаңалықтары, қазақ тілінің орфографиялық. 1 орфографиялық норма дегеніміз не: тіл мәдениеті. Окремо потрібно писати виділені слова в рядку. варіанти відповідей. вивчити вірш на/пам'ять. знайти у/купі листя. прийшли на/зустріч. Орфографиялық талдау. Қазақ тілі. Қазақ тілінің орфографиялык сөздігі. Қазақ тілі бойынша даяр материалды талдау әдісі. Бастауыш сынып оқушыларына тілдің орфографиялық нормасын үйрету. Талдаудың түрлері. Лексикалық талдау. Орфография деген не қазақша, орфографиялық норма. Орфография дегеніміз не қазақша Сөздердің жазылуы мен емле жүйесінің атауы; Платонус атырау Емле туралы, орфография деген не мысалдар. Орфографиялық талдау. Қазақ тілі. Қазақ тілінің орфографиялык сөздігі. Қазақ тілі бойынша даяр материалды талдау әдісі. Бастауыш сынып оқушыларына тілдің орфографиялық нормасын үйрету. Талдаудың түрлері. Лексикалық талдау. Орфография тілдегі сөздердің, олардың түрлі тұлғаларының жазылу нормасын белгілейді"[9,4]. Ал орфографиялық норманы сақтау, қабылданған орфографиялық ереже бойынша жазу әркімнің міндеті. Тілдегі сөздердің біркелкі жазылуының қалыптасуы халықтың мәдени дамуының негізгі көрсеткіштерінің біріне жатады. Ал сауатты жазу-үйрету, дағдыландырумен қалыптасады. Оған дағдылану үшін көптеп 2.3 Орфографиялық талдау Грамматикалық талдау ауызша да, жазбаша да жүргізіледі. Грамматикалық (морфологиялық) талдау талданып отырған сөздің қай сөз табына Грамматикалық-орфографиялық талдау сауатты жазуды қамтамасыз ететін бірден-бір жұмыс түрі 2.4 Оқушының өздігінен жүргізетін жұмыстары Өздігінен жүргізетін жұмыстар: 1) үлгі бойынша жүргізілетін өздігінен жұмыс, 2) реконструкқиялана (қайта құрыла) жүргізілетін өздігінен жұмыс, 3) әр түрлі 5) Қайта жаңғырту жолымен де, творчестволық жолмен де аралас Үлгі бойынша жүргізілетін өздігінен жұмыс нұсқау іспетті берілгенүлгі негізінде. Орфографиялық талдау үлгілерін зерттей келе, бастауыш мектепте жазу сабақтарының жаңаша жүргізілу мүмкіндігін қарастыру білім беру саласында өте маңызды, әрі өзекті. Курстық жұмыстың.

әр түрлі экономикалық жүйе ерекшелігінің негізгі белгілері, экономикалық жүйенің түрлерін ата пенсионный возраст в казахстане для женщин 2023, пенсионный возраст женщин в казахстане басшы келбеті эссе, табысты басшы жобасы отследить посылку казпочта, самый точный сайт отслеживания посылок
грант ректора
тұңғыш биология ұғымын алғаш қолданған ғалым
атамекен профстандарты
как поступить в жургенова на грант
еаги специальности

.
==============================================================

~~~~~ бесплатная консультация юриста шымкент ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의