한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

иондық байланысы бар қосылыс - иондық байланыс түзетіндер

페이지 정보

작성자 Ngan 댓글 0건 조회 29회 작성일 24-09-24 00:23

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
иондық байланысы бар қосылыс - иондық байланыс түзетіндер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тақырыбы: Иондық байланыс Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың химиялық байланыс туралы білім алуына жағдай туғызу; Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеті мен дүниетанымдарын кеңейту; Тәрбиелік: Топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу; Әдісі: ой қозғау, Венн диаграммасы, есептер шығару; Көрнекілігі: сызбалар, топшамалар; Күтілетін нәтиже: 1. Сынып: 8 Тақырыбы:Химиялық байланыстың түрлері Сабақтың мақсаты: Білімділік:Атом құрылысының белгілі заңдылықтары негізінде химиялық байланыстардың түзілу мәнін таныстыру, ковалентті байланысқан жай заттардың электрондық формуласын құру білігін қалыптастыруөз беттерінше сипаттап, байланыс түрлерін. Білімділік:Атом құрылысының белгілі заңдылықтары негізінде химиялық байланыстардың түзілу мәнін таныстыру, ковалентті байланысқан жай заттардың электрондық формуласын құру білігін қалыптастыруөз беттерінше сипаттап, байланыс түрлерін бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Иондық қосылыстардың құрылысы. Иондық қосылыстар кәдімгі жағдайда қатты кристалдық заттар. Иондарды байланыстыратын қанықпайтын және кесімді бағыты жоқ кулон күштері дедік. Сол. Полюссіз коваленттік байланыс бір элемент атомдарынан тұратын Иондық ковалентті полюсті және полюссіз байланыстары болатын фтор. Иондық байланыстың қасиеттері. Мысалы, сутек атомының бір-ақ валентік орбиталі бар, сутек атомдары сутек молекуласына біріккенде екі атомның екеуінің де валенттік орбитальдары толық. Иондық және коваленттік байланыстардың арасындағы айырмашылық біраз түсініксіз, себебі бірдей атомның екі элементі бір-бірімен (мысалы, H 2, O 3) болған кезде жалғыз шынайы емес полярлы ковалентті байланыс пайда болады. Әрине, химиялық байланыстарды коваленттік немесе көп полярлық деп санауға болады. Иондық және ковалентті қосылыстардың қосылыс кезінде пайда болған кезде ионның бөлігі әрқашан катион мен қосылыс анионы арасында әрдайым кездеседі. Ковалентті байланыстар катионды немесе анионның полиатомдық ионында болуы мүмкін. Күтілетін нәтиже: иондық байланыстың түзілу механизмін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы көрсетеді берілген қосылыстар иондық байланысы бар. Полюссіз коваленттік байланыс бір элемент атомдарынан тұратын Иондық ковалентті полюсті және полюссіз байланыстары болатын фтор. Мысалы. типті С¾F тәрізді қосылыстың өзінде иондық байланыс 89%-ке ғана жетеді. Иондық байланыстың кеңістікте коваленттік байланыстан айырмашылығы бағытталуының және қанығуының болмауымен сипатталады. Байланыстың бағытталмауы зарядталған шар деп есептелінетін әрбір ионның қарама-қарсы таңбалы ионды кез-келген бағытта өзіне тартатындығымен анықталады. Қарама-қарсы таңбалы иондардың әрекеттесуі өріс күштерінің компенсациялануына әкелмейді, олардың қарама-қарсы таңбалы ионды тарту қабілеті басқа бағыттарда (қанықпауы) сақталынып қалынады. Мәселен, NаСІ кристалында әрбір N3+ ионы алты С1− ионымен әрекеттеседі және керісінше болады (3.16-суретті қара). 1.Ковалентті байланыстың полюсті және полюссіз түрлері бар. 2.Фтордың электртерістігі 4-ке тең. 3. Бір жазықтың бойында электрон бұлттары бүркесуі π байланыс түзіледі. 4. Донорлы-акцепторлы. Иондық байланыстың түзілу механизмін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы көрсете алады; берілген қосылыстар иондық байланысы бар. Бағалау критерийлері — иондық байланысы бар төрт қосылыстың мысалдарын өздігінен келтіреді — берілген қосылыстар үшін «нүктелер мен айқыштар» диаграммасын дұрыс құрастырады. Тақырыбы: Иондық байланыс Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың химиялық байланыс туралы білім алуына жағдай туғызу; Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеті мен дүниетанымдарын кеңейту; Тәрбиелік: Топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу; Әдісі: ой қозғау, Венн диаграммасы, есептер шығару; Көрнекілігі: сызбалар, топшамалар; Күтілетін нәтиже: 1. Иондық байланыстың анықтамасын жаза алады; – иондық байланыстың түзілу механизмін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы көрсете алады; – берілген қосылыстар иондық байланысы бар қосылыстарды ажырата алады. Жетістік критерийлері. – иондық байланыстың анықтамасын жазады; – иондық байланыстың түзілу механизмін «айқыштар мен нүктелер» диаграммасы арқылы көрсетеді; – берілген қосылыстар иондық байланысы бар қосылыстарды ажыратады. Тілдік мақсаттар. Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажет. Пәнге қатысты лексика мен терминология Атомдық, молекуалалық, иондық, металдық кристалл торлар. Иондық байланыс. қарама-қарсы зарядталған иондардың кулон күштері арқылы тартылысуы нәтижесінде түзіледі. Ал кулон күштері – қанықпайтын күштер, демек. 37 Иондық байланыс1. Иондар деген не? Берілген бөлшектерден катиондар мен аниондарды бөліп. Иондық және ковалентті байланысы бар қосылыстардың электролиттік диссоциациясы 2. 8. Концентрация дегеніміз не? 9. Масалық үлесті қалай анықтаймыз? 10. Неге су мен бензин араласпайды? 3. Диссоциация деген не? Электролиттер деген не? Бейэлектролиттер 4. Мына теңдеулерді аяқтаңдар: Na2CO3 + HCI 5. Сабақтың тақырыбы: Лабораториялық жұмыс №2 «Иондық және ковалентті байланысы бар қосылыстардың электролиттік диссоциациясы». 6. Сабақтың мақсаты 9.3.4.7 H+(сулы)және OH-(сулы) иондарын түзуге презентация, доклад. Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі Иондық байланыс пен ковалентті байланыстың пайда болуы механизмінде ерекшеліктер жоқ.






қазақстан көп ұлтты мемлекет презентация
микроэкономика тест жауаптарымен
сөздік құрам тәсілдері
наука казахстана эссе
солтүстік қазақстан ауа райы

.
==============================================================

~~~~~ орталық азияның ежелгі мәдениетінің сабақтастығы мен өзара ықпалы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의