한국예술문화재단에 오신 걸 환영합니다.

자유게시판

кімнің мекені жақсы әңгімесі

페이지 정보

작성자 Maryellen 댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-06 16:49

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=кімнің+мекені+жақсы+әңгімесі
 
 
кімнің мекені жақсы әңгімесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қоршаған орта. Сабақ тақырыбы: Кімнің мекені жақсы? Оқу мақсаттары: 2.2.3.2 Жоспар/ иллюстрацияны негізге алып мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау. Өз мекенім жақсы 1. Жұмбақты шеш. Қылдай белі бүгілген, Өзінен де жүгі үлкен. 2. Жұмбақтың шешуі болған жәндік туралы не білетініңді әңгімеле. Мәтінді оқы. Кімнің мекені жақсы? Бір күні құрбақа, тышқан, құмырсқа үшеуі кімнің жақсы мекені, жайлы қонысы бар екенін білмекші болып жолға шықты. Сабақтың тақырыбы: Сәкен Жүнісов «Кімнің мекені жақсы?» Сабақтың мақсаттары: 1. Білімділік. Сәкен Жүнісовпен таныстыру. Әңгіменің мазмұнын ашу. 2.Дамытушылық. Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы? Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Өтілген бөлімдерді еске түсіре отырып,мәтіннің мазмұнын ашу. Әр жәндіктер мен жануарлардың өз мекендерін қалай жақсы көретінін түсіндіру. 2.Дамытушылық: Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды жан – жақты тәрбиелеу. 3.Тәрбиелік: Оқушыларға туған жерлерінен артық мекен жоғын түсіндіру. Сабақтың типі: Аралас сабақ. Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы? Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Өтілген бөлімдерді еске түсіре отырып,мәтіннің мазмұнын ашу. Әр жәндіктер мен жануарлардың өз мекендерін қалай жақсы көретінін түсіндіру. 2.Дамытушылық: Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушыларды жан – жақты тәрбиелеу. 3.Тәрбиелік: Оқушыларға туған жерлерінен артық мекен жоғын түсіндіру. Сабақтың типі: Аралас сабақ. Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ. Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы. Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні:Мәтіннің мазмұнын ашу. Әр жәндіктер мен жануарлардың өз мекендерін қалай жақсы көретінін ұғындыру Дамытушылық мәні: Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін,сөйлеу мәнерін жетілдіру және мазмұндап айтуға дағдыландыру Тәрбиелік: Туған жерін,туған елін сүюге тәрбиелеу. Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы? Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға мәтіннің мазмұнын меңгерту. 2.Оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөздік қорын молайту,өз бетімен ізденуге талпындыру. 3. Сабақта қолданылатын әдістер: баяндау, әңгіме, көрнекілік, проблемалық сұрақ-тапсырма. Сабақтың көрнекілігі: мақалалар, жазылган плакаттар, шығармадағы жан-жануарлардын суреттері т.б. Сабақтың барысы. Оған мысал- С. Жүнісовтың «Кімнің мекені жақсы?»ертегісінен үзінділер оқыту. Ертегідегі әр кейіпкердің сөздерін белгілі ықпалмен, нақышына келтіре отырып, оқушыларға мәнерлеп оқудың үлгісін көрсету. 3. Ертегіні рөлдерге бөліп оқыту: Ертегініоқушылар рөлге бөліп оқйды (3-4бет). Дүниеде менің үйімнен артық мекен, жайлы қоныс бар ма екен? Қарағайдын қуысы сондай жылы, бұтағы- көлеңке, жаңғағы- тамақ»- дейді тиін. 6.Сабақты қорыту: Қорытынды әңгіме. Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға мәтіннің мазмұнын меңгерту. 2.Оқушылардың ойлау қаблетін дамыту, сөздік қорын молайту,өз бетімен ізденуге талпындыру. 3.Отанды, елді сүюге баулу. Сабақтың. Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қоршаған орта Сабақ тақырыбы: Кімнің мекені жақсы? Оқу мақсаттары: 2.2.3.2 Жоспар/ иллюстрацияны негізге алып мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау. Сабақ мақсаттары: Жоспар.






фосфор қосылыстары
тәртіп туралы эссе
egov жұмыссыздыққа тіркелу
қазақ тілінен бақылау жұмысының анализі
что одеть в поход летом

.
==============================================================

~~~~~ сал сері айырмашылығы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

카테고리

카테고리
자유게시판
 공지사항
 질문답변
 대관문의