саптық жаттығуларды үйрету - саптық жаттығулар гимнастика
페이지 정보
작성자 Bud 댓글 0건 조회 19회 작성일 24-09-06 03:51본문
саптық жаттығуларды үйрету - саптық жаттығулар гимнастика [Подробнее...]
Сабақтың тақырыбы: 1. Сап жаттығулар. Қауіпсіздік ережелерін сақтау. 2. Гимнастикаға арналған арнайы дене жаттығулары. 3. Жүреден отырып алға. Гимнастика саптық жаттығулар. Саптағы гимнастикалық жаттығуларды бағалау (Б) алға, артқа домалауды жетілдіру. 2. Денсаулық сақтау: Шапшандық, икемділік және күш сапаларын дамыту. 3. Тәрбиелеу: Сабақтағы жүктемесін дұрыс орындау, тәртіпке тарту. Ырғақты гимнастика. Саптық жаттығулар Сыныбы 3 Өткізілетін орны: Спортзал Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Саптағы гимнастикалық жаттығуларды бағалау. Алға, артқа домалауды жетілдіру. 2. Денсаулық сақтау: Шапшандық, икемділік және күш сапаларын дамыту. Сабақ барысы 1. Кіріспе бөлімі Сапқа тұрғызу. Рапорт қабылдау. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Саптағы жаттығулар: Оңға, солға айналып бұрылу. Жүру жаттығулары: аяқтың ұшымен қол жоғарыда. қол желкеде, өкшемен жүру. қол белде табанның сыртымен жүру. қол белде табанның ішімен жүру. отырып, жартылай отырып жүру. Назар аудару жаттығулары: жүріс жүгіріс Спорт жүрісі Жүгіру жаттығулары: Түзу аяқты алға көтеріп жұгіру. Саптық дайындық кезіндегі бұйрықтар түрлерімен таныстыру. Саптық және жорықтық. адыммен қозғалыс жасауға үйрету. 2. Қозғалыстағы бұрылыстар туралы. Саптық жаттығулар бұл сабақтарды жақсы үйымдастыру үшін жаттығу мезгілінде шұғылданушыларды рационалды түрде орналастыру үшін пайдаланылатын қызметін сипаттаудағы күрделі емес қозғаушы әрекеттер. Бұл жерде өзіндік жеке маңызға не келісілген ырғақты әрекеттердің дағдыларын қалыптастыру кезінде, музыкалық сүйемелдеумен болатын жүгіру мен жүру кезінде қолданылатын жаттығулар. 2. жалпылама дамытушы жаттығулар гимнастиканың барлық түрінде қолданылады. Бұл жалпылама түрдегі дене тәрбиесінің мақсаты бойынша орындалатын үйлестіруші күрделі емес қозғаушы әрекет жаттығулар. Саптық жаттығулар. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Қатарда және лекте орындалатын саптық жаттығуларды үйрену Дамытушылық: Ептілік, төзімділік, қимыл-қозғалыс. Саптағы жаттығулар: Оңға, солға айналып бұрылу. Секіріп бұрылу. Жүру: Аяқтың ұшымен, өкшемен, Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен. Отырып, жартылай отырып жүру. Назар аудару жаттығулары: жүріс жүгіріс 360 градусқа айналып жүру Спорт жүрісі Жүгіру: Түзу аяқты алға көтеріп жұгіру. Түзу аяқты артқа лақтырып жүгіру. Қолданбалы жаттығуларды үйрете отырып студенттердің бойына патриоттық тәрбие мен бірге бауырмашылдық Оңға, солға, артқа т.б. бұрылу саптық жаттығулары. Саптық жаттығулар. Оқушыларды саптағы гимнастикалық жаттығуларды бағалау: Бір орында. Бір қатардан екі қатарға тұру. Екі қатардан бір қатарға тұру. Жүрісте: Бір колоннадан ортадан екі. Саптық жаттығулар. Оқушыларды саптағы гимнастикалық жаттығуларды бағалау: Бір орында. Бір қатардан екі қатарға тұру. Екі қатардан бір қатарға тұру. Жүрісте: Бір колоннадан ортадан екі. Білімділігі: Оқушыларға ойындар ойнатып, саптық жаттығулар,денені дамытатын жаттығулар жасату. Гимнастикалық орындықта аяқты алға бүге басып жүру. Спорттық құралдармен және құралдарсыз орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. Гимнастикалық таяқпен, шығыршықпен, үлкен және шағын доптармен орындалатын жаттығулар. Сабаққа дейінгі гимнастика. Дұрыс дене бітімін (мүсінді) қалыптастыруға арналған жаттығулар. Акробатикалық жаттығулар. Үйретілген тәсілмен 3-4 мәрте алға аунау. Жинақталып отырған қалыптан артқа аунау. Артқа аунап жауырынға тұру. Төменгі сыныптарда үйретілген жаттығулардан құрылған комбинациялар. Тепе-теңдік жаттығулары. Бөрене үстімен алға ұмтыла жүру. Артқа аяқ ұшымен жүру; аяқты тіркестіре көлденең және тігінен жүру. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдеріне арналған жоспар. Саптық жаттығулар бұл сабақтарды жақсы үйымдастыру үшін жаттығу мезгілінде шұғылданушыларды рационалды түрде орналастыру үшін пайдаланылатын қызметін сипаттаудағы күрделі емес қозғаушы әрекеттер. Бұл жерде өзіндік жеке маңызға не келісілген ырғақты әрекеттердің дағдыларын қалыптастыру кезінде, музыкалық сүйемелдеумен болатын жүгіру мен жүру кезінде қолданылатын жаттығулар. 2. жалпылама дамытушы жаттығулар гимнастиканың барлық түрінде қолданылады. Бұл жалпылама түрдегі дене тәрбиесінің мақсаты бойынша орындалатын үйлестіруші күрделі емес қозғаушы әрекет жаттығулар. Гимнастика жаттығулары және ұлттық ойындар туралы айтып түсіндіру Сапқа дұрыс тұруын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс жасауды қадағалау. Жәй жүру. Гимнастика. Саптық жаттығулар. Сыныбы 3. Өткізілетін орны: Спортзал Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Саптағы гимнастикалық жаттығуларды. Саптық жаттығулар Сабақ мақсаты: 1.Сап жаттығулары ережелерін, арқылы оқушылардың іскерлігін арттырып, дағдысын қалыптастыру 2.Оқушылардың ептілігін шапшаңдығын дамыту 3.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, оларды салауатты өмір салтына насихаттап, жауапкершілікке тәрбиелеу. Сабақ типі: Аралас. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. Спорттық жарыстар мен жаттығуларды жоспарлау Саптық жаттығулар, гимнастика, жеңіл атлетика, шаңғы, ойындар, 2 Дене даттығуларын үйрету.
сыныптың білім сапасын есептеу - пән бойынша білім сапасы [Читать далее...]
Білім сапасының мониторингі. Қазір білім беру процесін жетілдіру жетекші бағыттардың бірі мектепті білім сапасын дамыту және бақылау мониторингі арқылы басқару жүйесін қалыптастыру. Стазды? басты ма?саты- о?ушылар?а сапалы білім мен саналы т?рбие беру, оларды? заман талабына сай?алыптасуына ы?пал ету. Тектілік пен дарындылы? ата-бабаларым. І-ІІ тоқсанда қазақ тілі, әдебиеттік оқу, дүниетану пәндері бойынша білім сапасы өзгеріссіз. Математика пәнінен 3%-ға түсті. Түсу себебі соңғы тоқсанда Сапар Мансурға математика пәнінен үш шықты. Соңғы бақылауды үшке жазғандықтан тоқсан бойынша бағаларын салыстыра отырып, оған үш шығарған едім. Ал орыс тілі пәні бойынша керісінше 4% -ға көтерілген. Болашақта оқушылардың білім сапасын түсіріп алмау үшін әлі де жұмыстанамын. Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру». Аннотация. Ұлaғaтты ұcтaздaр «Мaтемaтикa өмір тіршілігіне қaжет ғылым. Математика сабақтарында білім берудің барлық негізгі принциптері бір бірімен байланысты жүзеге асады. Мысалы: Саналық, көрнекілік, жүйелілік, беріктік, шамаға лайықтылық және тағы басқалар. Бастауыш сыныпта математикадан оқушылардың білім деңгейін көтеруде көрнекілік принциптерінің рөлі ерекше. Көрнекі түрде оқыту – оқушылардың тиісті бақылауларына сүйеніп оқыту, бірақ көрнекі оқыту дегенді тек көрнекі құралдарды пайдаланып отыру деп түсінбеу керек. Ұйымдастыру (ақпаратты жинау, өңдеу және жүйелеу, алынған мәліметтерді талдау, комиссия есебін дайындау, оқыту сапасын арттыру бойынша ұсыныстар жасау). Білім сапасының мониторингі. Қазір білім беру процесін жетілдіру жетекші бағыттардың бірі мектепті білім сапасын дамыту және бақылау. Оқушылардың оқығандық деңгейі ООД = ("5"саны х100 + "4"саны х64 + "3"саны х36 + "2"саны х16 + "а"саны х7) барлық оқушылар санына. Оқушының білім сапасына есептеу формулалары. Оқушының білім сапасы (%) = ("5"саны+ "4"саны) х 100% оқушының барлық бағаларына. Сыныптың білім сапасы(%) = (сыныптың барллық оқушырында"5"саны + сыныптың барлық оқушырында"4"саны) х 100% сыныптың барлық оқушылардың бағаларына. Параллельдегі білім сапасы (в %) = (параллельдегі барлық оқушылардың "5" саны + "4" саны параллельдегі барлық оқушылардың) х 100% параллельдегі барлық оқушылардың барлық бағалар санына. Өзекті ресурстар. © Қалалық ББ, 2023. 7–сыныптар бойынша барлығы 40 оқушы. Оқу үздіктері 3 оқушы, оқу екпінділері 16 оқушы. Білім сап5%, оқу үлгерімі 100% құрайды. 8–сыныптар бойынша барлығы 31 оқушы. Оқу үздіктері 2, оқу. Оқушының білім сапасын бағалаудың әдісі. Қазіргі таңда барлық педагогтар мен психологтар білімді, білікті және дағдыларды үйрену үрдісін бақылау қажет екендігін мойындайды. Үлгерімі: Сыныптар» есеп түрі таңдалған кезең бойынша сынып оқушыларының бүкіл пән бойынша қорытынды баға қойылғаннан кейін автоматты. Стазды? басты ма?саты- о?ушылар?а сапалы білім мен саналы т?рбие беру, оларды? заман талабына сай?алыптасуына ы?пал ету. Тектілік пен дарындылы? ата-бабаларым. 4.Білім сапасын көтеру мақсатында әр тоқсан қорытындысы бойынша төмен сапа көрсеткен сынып,пән мұғалімінің сабақ беру методикасы бақылауға алынып,cыныптық бақылау,жаппай бақылау.
дариға тұрсынова сен сұлу скачать
боровое контакты
как узнать скрытый номер актив
аласапыран жылдары
беташар салты туралы не білесіз
.
==============================================================
~~~~~ зияткерлік меншік презентация ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.